حد در بینهایت

دفتر تمرینِ کرگدنِ آبی

حد در بینهایت

دفتر تمرینِ کرگدنِ آبی

حد در بینهایت
آخرین مطالب

بیانیه!

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۰ ب.ظ

دست در دست هم نهیم به مهر، کنیم دفاتر خویش آباد!

۹۴/۰۳/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
کرگدن آبی

نظرات  (۱)

عه عه عه عه عه عه عه
اینه رسمش؟
نه نه نه اینه رسمش؟
دست شما درد نکنه
این همه وقت من منتظر یه خبر از شما توی ایمیلم هستم اما نه بوقی نه چراغی
خیییلی ممنون آقای سیاوش خان

پاسخ:
ایمیل؟ مگه نگفته بودی هک شده؟!
من واقعاً معذرت میخوام اگه این همه معطّلی تقصیر من بوده :)

+الان با سیستم خونه رفتم و پیغامو دیدم. تقصیر از منه و خیلی خیلی عذر میخوام. فقط کاش شما وبلاگو راه اندازی می کردید. هفته ای یه بار سر می زدم ببینم مهاجرت کردید یا نه. بازم ببخشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">